ÎNTREBĂRI FRECVENTE - Mese MURA - mese cu foc

Mesele MURA pot fi folosite și în spații închise?

Nu. Mesele sunt produse pentru a fi folosite doar în spații outdoor.

Modelele de mese cu foc, produse în străinătate sunt compatibile cu buteliile din România?

Nu. Tocmai de aceea, recomandăm achiziționarea produsului nostru.

Există o garanție a produsului?

Asigurăm o garanție de 2 ani de zile, perioadă în care oferim service pentru componentele defecte.

Produsul este livrat gata asamblat?

Da. Masa este livrată cu toate piesele componente fixate la locul lor.

Produsul este livrat împreună cu butelia?

Nu. Butelia va trebui să o achizitionați dumneavoastră. Noi livrăm mesele doar cu arzătorul integrat.

Cu ce fel de butelie funcționează?

Arzătorul funcționează cu butelii GPL de 3, respectiv 5 litri.

Flacăra emană căldură?

Da. Dar fără să încălzească ansamblul (masa/componentele).

Înălțimea flăcării poate fi reglată?

Da. Înălțimea flăcării se reglează până la o înălțime de maxim 20 cm.

Care este timpul de livrare?

Livrarea unui produs durează maxim 3 săptămâni. Însă în funcție de cantitatea comandată, termenul de livrare poate varia și va fi discutat concret.

Cum pot returna produsul?

Produsul trebuie returnat în decurs de 30 de zile de la livrare. Recomandăm păstrarea ambalajului original pentru ca produsul să fie returnat în condiții de siguranță. Dacă nu mai aveți ambalajul, responsabilitatea reambalării pentru a preveni deteriorarea în timpul transportului, vă revine dumneavoastră. Un produs returnat trebuie să respecte următoarele condiții:

  1. Trebuie să fie nou, nefolosit.
  2. Trebuie să fie returnat împreună cu toate accesoriile cu care a fost livrat.
  3. Taxele de retur vor fi deduse din contravaloarea produsului achiziționat.
  4. Mai percepem o taxă de retur de 10%, care acoperă costurile asociate cu inspectarea și reintroducerea produsului în stoc. Și această taxă va fi dedusă din contravaloarea produsului achiziționat. Taxa va fi anulată în condițiile în care doriți un produs cu valoare egală sau mai mare decât cel returnat. Însă taxa pentru transport va fi aplicată în continuare.
  5. Contravaloarea produsului va fi returnată în decurs de 30 de zile.

Pot anula o comandă?

Produsele sunt pregătite pentru livrare în decurs de câteva zile. Dacă vă râzgândiți cu privire la produsul comandat, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil și vom încerca să oprim comanda. Dacă produsul a pornit înspre dumneavoastră, îl vom trata în continuare ca pe un produs returnat.

Cum pot îngriji și curăța produsul?

Pentru a-și păstra frumusețea, produsul are nevoie de o îngrijire corespunzătoare. În aceste condiții, lacul/vopseaua de finisaj va oferi produsului o protecție optimă în timp. De aceea:

  1. Evitați schimbările extreme de temperatură, așezând masa departe de radiatoare, căldură și unități de aer condiționat.
  2. Folosiți suporturi speciale pentru pahare, căni și farfurii pentru a preveni zgârieturile.
  3. Curățați imediat lichidele vărsate pe suprafața mesei.
  4. Recomandăm ștergerea prafului cu o cârpă curată, uscată și moale.
  5. Când nu o folosiți, acoperiți masa cu o husă și nu o lăsați în ploaie sau mult timp în lumina directă a soarelui.
  6. Peste iarnă, recomandăm depozitarea meselor acoperite, în spații închise.

Oferiti huse pentru produse?

Nu. În acest moment, husele nu sunt disponibile, însă vă recomandăm folosirea unor huse pentru mese.

Realizați și produse la comandă?

Da. Mesele realizate de noi pot urma preferințele dumneavoastră în ceea ce privește designul, dimensiunile și materiile prime folosite.

Se poate folosi materialul clientului?

Nu. Din momentul în care noi suntem direct răspunzători de anumite standarde de calitate, alegem să folosim doar materialele noastre pentru a realiza un produs final, foarte bine finisat și rezistent in timp.